Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2011

Δωρεάν Ανακοινώσεις Αναζητήσεις Αγνοουμένων



Σε αυτόν τον ιστιοχώρο μπορείτε να στείλετε την προσωπική σας ιστορία και να δημοσιευτεί σε μορφή ανακοίνωσης εντελώς δωρεάν. Ο ιστιοχώρος αναπτύσσεται καθημερινά, ενημερώνεται συνεχώς και έχει σαν στόχο να συμπεριλάβει όλες σας τις αιτήσεις για δημοσιεύση  Ελληνικά και Αγγλικά. Όλοι οι υιοθετημένοι που αναζητούν γονείς και όλες οι οικογένειες που αναζητούν τα παιδιά τους θα έχουν την ευκαιρία, τώρα, να αναρτούν τις ανακοινώσεις τους που θα είναι ορατές παγκόσμια.
Το μεγάλο ευεργέτημα του Ίντερνετ!
Αναζητήσεις αγνοουμένων χωρίς όρια, σύνορα και δεσμεύσεις!
Στείλτε και σεις την δική σας ιστορία  για  να δημοσιευτεί από το ειδικό χώρο στο δεξί περιθώριο που λέει στείλτε το αίτημα σας.
Όλες οι ανακοινώσεις θα δημοσιεύονται ανεξαιρέτως και ο υπεύθυνος του ιστιολογίου θα σας ενημερώσει για κάθε επαφή που θα γίνεται από ενδιαφερομένους που θα έχουν κοινά σημεία αναζήτησης!
Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και την αγάπη σας και σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στον αγώνα σας για να βρεθείτε με τ' αγαπημένα, αγνοούμενα, σας πρόσωπα.





14 σχόλια:

  1. ΕΙΜΑΙ Η ΙΩΑΝΝΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΠ'ΟΤΙ ΦΕΝΕΤΕ ΕΧΕΙ ΚΛΕΨΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΔΙΔΥΜΗ ,ΟΛΟΙΔΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΤΙΣ 18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1980 ΣΤΟΥΣ 7 ΜΗΝΕΣ.ΕΓΩ ΕΙΜΟΥΝ ΑΡΡΩΣΤΗ ΛΟΓΩ ΠΡΟΩΡΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΥΓΙΕΣΤΑΤΟ.ΚΙ ΟΜΩΣ,ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΑΝΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΑΡΡΩΣΤΗ(ΑΦΟΥ ΕΓΙΝΑ ΚΑΛΑ) ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΑΠΕΒΙΩΣΕ.ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑΝ ΠΟΤΕ ΝΕΚΡΟ.ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΠΕΘΑΝΕ.ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΥΜΗ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στειλε υλικο για δημοσιευση Ιωαννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΠΑΚΟΥΣΗ22 Μαΐου 2012 - 11:05 π.μ.

    ΕΙΜΑΙ Η ΚΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΝΙΚΑΙΑ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΒΑΣΑΝΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΜΝΗΜΗΣ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΜΕΤΑΞΥ 1973-1974 ΣΤΗ ΝΙΚΑΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟΣ ΑΒΥΔΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗ , ΣΤΟ ΣΠΙΤΗ ΚΑΠΟΙΑΣ ΜΑΜΜΗΣ ΟΝΟΜΑΤΗ ΒΑΣΩ , Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΑΝΥΜΠΟΡΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΔΙΝΕ ΜΕ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΥΙΟΘΕΣΙΑ , ΓΙΑΤΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΓΡΑΦΩ. ΟΛΑ ΚΑΝΟΝΙΣΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ ΕΦΟΣΟΝ ΗΤΑΝ 19 ΕΤΩΝ ΕΙΧΕ ΗΔΗ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ, ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΚΛΗΣΑΝ ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΗ ΤΗΣ ΜΑΜΜΗΣ ΟΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΤΟ ΑΓΟΡΑΚΙ ΤΟ ΘΗΛΑΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΕΛΙΑ ΣΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΙΑ ΑΛΛΑ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΓΟΙΤΟΝΕΣ ΟΤΙ Η ΜΑΜΜΗ ΜΑΛΛΟΝ ΔΗΛΩΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΣΩ ΜΙΑ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΡΙΑ ΑΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΞΕΝΑ ΟΝΟΜΑΤΑ!ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΣ ΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΗΣΗ ΣΤΟ e-mail kyriaki.stathatou@yahoo.gr Η ΕΔΩ Η ΣΤΟ 6981683328.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΠΑΚΟΥΣΗ28 Μαΐου 2012 - 3:54 π.μ.

    ΚΑΝΕΝΑΣ? ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ? ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΛΑΤΖΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ

    Το δράμα μιας μητέρας και ενός πατέρα που αναζητούν την κόρη τους που γεννήθηκε στην αθήνα στις 13/5/1959 στη μαιευτική κλινική της Θέκλας Σιμεωνίδου. Η μαιευτική κλινική ήταν στην οδό Σελινούντος 4, Αμπελόκηποι Αθήνα. Η οδός Σελινούντος είναι κάθετος της οδού Έβρου.(Την ανωτέρω μαιευτική κλινική την έχουν κατεδαφήσει το έτος 2003 και έχει πεθάνει η Θέκλα Σιμεωνίδου)
    Προσοχή: Η Ειρήνη έχει μια ελιά μεταξύ αριστερού φρυδιού και μήτης.
    Εγώ ο Βασίλης είμουν υπάλληλος σε Δημόσια Υπηρεσία με έδρα την Αθήνα. Στις 8/8/1958 γνώρισα στην Αθήνα την συζυγό μου Ειρήνη που μέχρι σήμερα είμεθα μαζί. Κατοικούσαμε στην Καλλιθέα (Αθήνα) σε μια αυλή που γύρω γύρω ήταν χαμηλά σπίτια έως το έτος 1960. Λόγω της φύσεως εργασίας μου η Υπηρεσία μου με έστειλε εκτός Αθηνών. Στις 13/5/1959 η Ειρήνη γέννησε ένα υγιέστατο κοριτσάκι στη μαιευτική κλινική της Θέκλας Σιμεονίδου οδός Σελινούντος 4 Αμπελόκηποι (Αθήνα). Θέλω να σημειώσω ότι με την Ειρήνη γνωρίστηκα στις 8/8/1958 και στις 13/5/1959 γέννησε η Ειρήνη, δηλαδή είμασταν μαζί 9 μήνες και 5 ημέρες.
    Η Ειρήνη με μια γειτόνισσα πήγαν στην ανωτέρω μαιευτική κλινική της Θέκλας Σιμεονίδου να γεννήσει γιατί εγώ ήμουν για υπηρεσιακούς λόγους εκτός Αθηνών. Αφού γέννησε η Ειρήνη αυτό το υγιέστατο κοριτσάκι στις 13/5/1959 το πήραν απο κοντά της. Έπειτα από μερικές ώρες η Ειρήνη ζήτησε να της πάνε το παιδί κοντά της, αλλά δεν το πήγαιναν. Την άλλη μέρα η Ειρήνη συκώθηκε να πάει να δει το παιδί. Η Θέκλα της είπε οτι πέθανε. Δεν την κράτησαν πολύ στην κλινική. της είπαν να φύγει. Η Ειρήνη λέει στη Θέκλα οτι περιμένω να έλθει ο συντροφός μου γιατί είναι εκτός Αθηνών να σας πληρώσει για τη γέννα. Η Θέκλα της είπε να φύγει και όταν επιστρέψει ο σύντροφος σου έρχεται και μας πληρώνει. Όταν επέστρεψα εγώ στην Αθήνα πήγα στην κλινική και πλήρωσα τη μαία Θέκλα και μου είπε οτι πέθανε το κορίτσι, δεν χρειάζεται στεναχώρια, είσαστε νέοι και θα κάνετε και άλλα παιδιά. Εδώ θέλω να σημειώσω οτι η Ειρήνη γέννησε στις 13/5/1959 το πρωί τις 14/5/1959 στο δωμάτιο που ήταν ξαπλωμένη η Ειρήνη μπήκε μια κυρία μελαχροινή κοντούλα και παχουλή, χάιδεψε το χέρι της Ειρήνης και της άφησε μια σοκολάτα στο κομοδήνο και έφυγε. Η Ειρήνη νόμιζε οτι αυτή η κυρία ήταν εθελόντρια κάποιας ανθρωπιστικής οργάνωσης. Ίσως αυτή η κυρία μάλλον πήρε το κοριτσάκι μας με εικονική γέννα.

    Παρακαλούμε όποιος γνωρίζει για την κοπέλα μας που αναζητούμε να επικοινωνήσει στο info@alatzoglou.gr ή με το τηλέφωνο 23920-22226 κάθε μέρα από ώρα 12 το μεσημέρι έως ώρα 10 το βράδυ.

    Βασίλης - Ειρήνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΨΑΧΝΩ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΚΡΗ ΟΥΤΕ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ.
    ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:
    ΓΚΟΓΚΑΣ ΜΙΧΑΗΛ
    ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΤΟ 1986
    ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΙΓΑΛΕΟΥ
    ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΙΑ 2105913979
    ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΨΥΚΤΙΚΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ψαχνω τον αδερφο μου,γεννήθηκε στη Πάτρα στη κλινική Λάζαρη με ιατρό το Κο Χαντζή Κωνσταντίνο το έτος 1959 δεν έχω στοιχεία του για να μπορέσω να τον ψάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ληξιαρχική του πράξη θανάτου τον ονομαζει ΙΩΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ χωρις το ονομα της μητερας του Ληξιαρχικη πράξη γεννησεως δεν υπάρχει ,αραγε που να βρισκονται αυτα αρχεια της Κλινικης Λαζαρη τι τα εκαναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 22/9/1978 γεννηθηκε ενα κοριτσακι στο νοσοκομειο κορινθου με μαια βασιλικη σπηλιωτη εφυγε για το ΕΛΕΝΑ με σκοπο να μπει σε θερμοκιτιδα μετα απο 2 ημερες στις 24/9/1978 ειπαν πως πεθανε χωρις να εχει εκδοθη πιστοποιητικο θανατου πιθανον εγινε εικονικη υιοθεσια οποιος μπορει ας βοηθιση panagiwtasmyrn@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ψαχνω τον αδερφο μου γεννηθικε στις 30 η 31 ιανουαριου το 1980 στο μαιευτηριο ελενα στην αθηνα ειπαν οτι πεθανε η μητερα μου ακουσε το κλαμα του αλλα νεκρο δεν το ειδε ποτε οποιος ειναι γεννηθεις τη συγκεκριμενη ημερομινια παρακαλω ας επικοινωνησει μαζι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 10-10-1970 γεννήθηκε σε ιδιωτική κλινική στην Αθήνα ο αδελφός μου Παναγιώτης Δέλφας του Πέτρου και της Παναγιώτας με αεροβάπτισμα πήρε το όνομά του. το παιδί αρρώστηκε και τους είπαν ότι πέθανε ημέρες μετά τη γέννα. το παιδί ενταφιάστηκε και στην εκταφή βρέθηκαν οστά 8χρονου παιδιού. ζήτησα ληξιαρχική γέννησης και θανάτου. στη ληξιαρχική γέννησης γράφει στα στοιχεία "βάπτισης: νεκρό" ληξιαρχική θανάτου δεν υπάρχει. προφανώς έγινε εικονική υιοθεσία. όποιος γνωρίζει κάτι ας επικοινωνήσει μαζί μου στο delfaman@hotmail.com. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπερα ... περιοδος 1973 με 1974 ..ψαχνω τον αδερφο μου..
    οπως εχω δει υπαρχουν ενδειξεις για τους γιατρους της κλινικης ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΕΛΕΘΕΥΡΩΤΡΙΑΣ..Ο αδερφος μου γεννηθηκε ΕΚΕΙ εκεινη τη περιοδο η μητερα μου ειχε μια επιπλοκη και γεννηθηκε οκτω μηνων..οι συγγενεις μου λενε ολοι γιατι το ειδαν οτι ηταν ενα ωραιο γΕρο μωρο..φτυστος ιδιος ο μεγαλος αδερφος μου ..γεννημενος το 1971.. εγω ειμαι η αδερφη σου γεννημενη το 1975.. αδερφε σε ψαχνω.. ΑΝΑΣΑΙΝΕΣ..ετσι μου λενε ολοι..ο πατερας μου τον πεισαν οτι δεν εχεις ελπιδες κ οτι η θερμοκιτιδα ειναι πολυ ακριβη..σε εξαφανισαν.. πιστευω οτι ζεις.. poph11poph@gmail.com ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπερα σας,ψαχνω τον αδερφο μου που γεννηθηκε αρχες ΔΕΚΕΜΒΡΗ του 1986 στην ιδιωτικη κλινικη ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ "ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ".Γεννηθηκε προωρα κ μετα απο λιγες ωρες ειπαν οτι ειναι νεκρο. Αν γνωριζει κανεις τιποτα,παρακαλω ας επικοινωνησει μαζι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή